divendres, 3 d’agost del 2007

NO EM FUMIS

El recentment nomenat ministre de sanitat i consum, el valencià Bernat Sòria, vol que la prohibició de fumar als restaurants i bars sigui total. Segurament, els fumadors, no hi estaran d’acord, en canvi, els fumadors PASIUS de total la vida com jo, aplaudirem la iniciativa quan es produeixi. I és que de vegades hem tingut que suportar un excés de fum per part dels fumadors totalment insolidaris. No cal anar més lluny, l’any passat vaig assistir a un sopar dels que es solen fer pels volts de Nadal. Només entrar al restaurant ja hi va haver qui va encendre els cigarrets sense fer cas als advertiments dels no fumadors. La vetllada va acabar amb una total permissibilitat per part dels restauradors que van acabar escampant cendres per totes les taules. Ja els vaig advertir que aquest any no repetiria. I és què com jo, molts d’altres pateixen malalties cròniques relacionades amb el sistema respiratori. On és la solidaritat? I el compliment de la normativa? Ho he dit al començament: aplaudirem la total prohibició quan es faci efectiva!!