diumenge, 19 d’agost del 2007

SOBRE UN ESCRIT PUBLICAT EN AQUEST BLOG

Estic com un xiquet amb sabates noves. L’altre dia os deia que un escrit meu, el que vaig publicar al blog el passat dimecres 8 d’agost havia estat publicat a diversos mitjans escrits: Diari de Tarragona, el Punt i Més Ebre. I què els dos primers me l’havien escollit com a carta del dia. Divendres, després de molt temps sense fer-ho també me’l va publicar la Veu de l’Ebre i dissabte, tot just ahir, el Periódico de Catalunya també me’l destacava entre tos els publicats. Al vespre, una amiga, Pili, em va dir que l’havia escoltat a l’emissora RAC. Suposo que és costum de l’emissora llegir aquells escrits més destacats, però la veritat és que em va sorprendre tot el ressò que se’n a fet.
Una vegada més vull donar gràcies a tots aquests mitjans. Vull fer constar que des de que escric al blog ha estat l’única carta que he enviat. I ho vaig fer perquè de seguida me’n vaig adonar que estava força bé. El resultat és el que us he explicat.