dijous, 13 de setembre del 2007

ESTIC D'ACORD AMB CiU!!!

Quasi no m’ho puc creure ni jo!! Per una vegada (i sense que serveixi de precedent) estic d’acord amb la federació nacionalista!!! Demanen presó per als conductors sense carnet. Penso i sempre ho he fet que son un perill i mira que si un va com li dona la gana, la “seva vida” m’importa ben poc. I què puc dir si a ell també i ho demostra amb la seva inconsciència? M’importa bastant més la vida dels innocents. Dels que tal vegada seran les seves víctimes... Si aquest és el primer pas per acabar amb les morts a la carretera, ja triguem a posar-ho en pràctica!
Llegia que més d’un 30 % de les morts a les vies públiques els caps de setmana són motoristes. Heu vist com condueix la majoria? Com esquiven els cotxes per avançar-los? Com aprofiten el mínim espai per fer la maniobra? Fins que començant per aquests i seguint per una pila d’automobilistes, no es posin al cap que a la ma porten una arma mortal, de morts a la carretera en sentirem a parlar sempre!