dijous, 11 d’octubre del 2007

CONTRA-VÍDEOS

Com ja ho vaig dir l’altre dia, avui ho puc tornar a dir sense que ningú em digui que sóc un sectari o un hipòcrita. L’altre dia deia que això dels vídeos no em semblava bé. Per tant, avui puc dir tranquil·lament que el que han tret las Nuevas Generaciones, tampoc m’hi sembla. A és, voler donar-nos lliçons de democràcia i fer una paròdia de “pasa palabra” preguntant sobre la Constitució Espanyola. Jo a aquest, només el faria una pregunta: “Comença per la N, Què va votar Aznar i la majoria de càrrecs de l’antiga Alianza Popular el 6 de desembre de 1978”. Segur que la seva resposta seria “pasapalabra” I la correcta seria “NO”. Així que abans de donar lliçons de democràcia i llibertat, aquests hereus del franquisme, caldria que donessin un repàs a la història d’aquest país. Potser a més d’un li cauria la cara de vergonya.