divendres, 2 de novembre del 2007

EL FUTUR D'ÁNGEL ACEBES

Ángel Acebes, Secretari General de PP d’Espanya ja té el futur assegurat. Avui ha Barcelona ha fet unes declaracions força impactants: “Els esvorancs de l’AVE, amb Mariano Rajoy de president, no haurien passat”. Així que fa pronòstics i endevinacions! Jo ara mateix estic segut a casa meva d’avant l’ordinador escrivint al meu bloc... i puc assegurar que la casa no em caurà a sobre? O més fàcil, què l’ordinador no s’espatllarà? Evidentment jo no puc fer aquest tipus de prediccions. Ángel Acebes, sí!

Així que quan deixi la política (no sé quan, ja que si no ha dimitit després de assabentar-se de la sentència de l’11-M, ja no ho farà mai) es dedicarà al noble art de l’endevinació. Imagineu-vos el rètol: Endevinacions Ángel; especialitat en vaticinar qui no serà el futur president del govern!