diumenge, 2 de desembre del 2007

L'ASSEMBLEA DE LES PLATAFORMES

Juntament amb la meva dona, ahir, vaig ser un dels assistents a l’assemblea de les plataformes que va fer-se a Tortosa. Diu el Punt que hi érem presents unes 600 persones. No tants. La veritat és que hi vaig trobar a faltar molta gent. Massa gent “dels coneguts”, dels que acostumàvem a acudir a totes les manifestacions de la PDE (a l’únic lloc on no vàrem anar va ser a Brussel·les) Però hi havia molta joventut, això sí! Uns jovents que han d’agafar la torxa del relleu generacional dintre de poc. Encara que nosaltres serem com els vells roquers, no ens acabarem d’anar mai. El meu pare, per exemple, amb més de 70 anys va anar a Barcelona i Madrid. I suposo que la meva dona i jo farem igual. Acudirem on faci falta davant les amenaces d’agressió del territori.

En un principi, el dia 9 de desembre estem convocats per la de les Terres del Sénia i el 15 a la gran manifestació unitària que ha de fer-se a Tortosa.

Per cert... hi vaig veure molt pocs polítics, per no dir cap, perquè algun n’hi havia. Un estaven a Barcelona... i els altres?