dimecres, 5 de desembre del 2007

NOVA CARTA PUBLICADA AL PERIÓDICO D'AVUI

En vuit dies, el Periódico de Catalunya m’ha publicat dues cartes més. D’alguna manera les dos fan referència a les promeses electorals del PP. Encara que la que em publica avui i que abans d’ahir vaig penjar al blog, es centra en la campanya a favor del transvasament que s’està fent al Canal 9 (Televisió de València)

No recordo la publicació de dues cartes en tan poc període de temps.

Com haureu notat els que em seguiu, el Periódico es el diari que compro amb més assiduïtat i per tant és el que més controlo. Segurament altres diaris també ho han fet o ho faran (ahir per exemple me la va publicar Diari de Tarragona)

Una vegada més, des de aquest espai vull agrair els mitjans que amb més o menys freqüència em publiquen.