diumenge, 27 d’abril del 2008

TELEFÒNICA M'HA SILENCIAT!

L’altre dia ús parlava de “l’eficàcia” de Telefónica a l’hora de passar per casar a treure’t un aparell. Cosa que no passa quan els avises de que tens problemes amb la banda ampla. Finalment vaig optar en donar-me de baixa i passar-me a un altra companyia, amb qui, amb tota seguretat, sé que tindré els mateixos problemes que amb qui era fins ara la meva proveïdora d’Internet. Però al menys que els consti que un client està descontent amb el seu servei! Em van dir que la baixa seria efectiva als quinze dies d’haver-la confirmat, be trucant per telèfon o enviant-los un fax. Encara no havia tingut la carta d’ells on em deien que a petició meva em donaven de baixa (per tant no podia haver confirmant la mateixa), em van deixar sense línea d’ADSL i ja feia uns dies, sense la televisió per cable (Imagenio) A l’espera de que m’arribin els aparells per a tornar a connectar-me des de casa, aquest dies, la meva presència al blog serà del tot irregular, ja que només podré tenir accés des d’un determinat lloc al que no acudiré tots els dies.
Així que Telefónica m’ha silenciat! Serà molt difícil, per no dir impossible, que un dia, en el futur pugui tornar a ser client de la banda ampla d’aquesta companyia. Ja vaig passar per una experiència similar amb la marca de cotxes Renault i un dia els vaig demanar, fins i tot, que em donessin de baixa dels seus fitxers.
Sobre Telefónica encara vull dir una altra cosa. Quan truques pots deixar el grau de satisfacció sobre la persona que t’atén. Normalment, si ho fas en castellà (de vegades no et donen una altra opció) sols ser un sud-americà (o sud-americana) que ho fa amb tota amabilitat. Una altra cosa és l’eficàcia. Aquesta és molt baixa per no dir nul•la! On pots deixar la teva opinió sobre el servei de Telefónica? En lloc! Ja sé que pots acudir a una organització de consumidors, però quina prova pots aportat? Si al menys hi haguessin escrits pel mig, els podries aportar com a prova, però ara només són trucades que, tal vegada ells si graven, però en el cas de l’usuari, no és així.
Adéu Telefónica, fins mai més!