dimecres, 25 de juny del 2008

EL MAL SERVEI DE LA HIFE A LA LÍNIA DE BARCELONA

Un amic, usuari habitual de la Hife en el seus desplaçaments a Barcelona, m’ha fet arribar al correu electrònic una queixa sobre el deficient servei a un dels seus autobusos. Em comenta que l’autocar ha sortit de Barcelona sense aire condicionat amb la molèstia que això suposa un dia calorós com el d’avui. A l’autocar hi havia gent d’avançada edat que venien del metge i que a l’arribar al peatge de Martorell s’han començat a queixar al xofer, fins que aquest ha obert les finestres situades al sostre. Com la calor no s’ha pogut apaivagar amb aquesta mesura, han seguit protestant dient-li de tot al conductor i demanant-li fulls de reclamació. Però finalment el seny s’ha imposat i han cessat les protestes per no dificultar encara més el trajecte.
Pareix que alguns dels usuaris haurien posat la reclamació a l’arribar a la seva destinació.
El meu amic em segueix comentant que cada cop són més els usuaris que agafen aquesta línea de bus per anar al metge o de compres a Barcelona. És una manera d’estalviar energia i contaminar menys.
Però el client que paga vol un servei d’acord amb el que està pagant. No vull pensar que la Hife hagi decidit no posar en marxa l’aire condicionat dels seus busos per estalviar carburant d’avant de les continues pujades de preu d’aquest.
M’acaba el comentari donant visques a les Terres de l’Ebre i parla de una porció de terra oblidada per la resta de Catalunya i que només se’n recorden de nosaltres quan tenen mancances d’aigua o energia.
I això que l’empresa té el seu domicili social a Tortosa. Què passaria si el tingués a Barcelona?