dimarts, 23 de setembre del 2008

AQUESTA NIT A AMPOSTA, TEATRE... O NO.

S’hi farà teatre aquesta nit a Amposta? I no és que l’obra es tingués que fer a l’aire lliure i corri perill de suspendre’s a causa de pluja. La pregunta no ve per aquí.
Si ens fixem en l’agenda cultural d’aquest mes de setembre, avui dimarts 23 de setembre, hi podem llegir: “Nit de Teatre. A càrrec de Delta Teatre de Deltebre amb l’obra “El venedor de coca”, a les 21:30 h. A la mitja part sorteig. Preu de l’entrada 6 €. Organitza: Associació Familiars d’Alzheimer Montsià. Lloc: Teatre-auditori de la Lira Ampostina. Hora: 21:30h.”. També ho he pogut veure anunciat a l’agenda cultural de TV3 després de “Catalunya Comarques”. Així de que ve el meu dubte. Senzillament perquè als cartells que hi ha escampats per Amposta on hi surt la foto i el repartiment dels actors de la companyia hi posa que és DISSABTE DIA 27 DE SETEMBRE!
En un cas així, què fem? Li donem credibilitat a l’agenda cultural o, al contrari, al cartell que ho anuncia. Tal vegada, i jo no ho sé, s’ha fet un aclariment per Amposta ràdio o, tal vegada no. També és possible que des de la Regidoria de Cultura de l’Ajuntament ningú s’hagi adonat de la contradicció. El que em queda clar és que aquesta nit, a hores d’ara, encara no ser que fer. Si sopar aviat i vestir-me per a l’ocasió o guardar la roba a l’armari per anar dissabte, no només a veure l’obra, sinó a col•laborar amb l’Associació de Familiars d’Alzheimer del Montsià.

2 comentaris:

La de Santiago ha dit...

Ves dissabte, que ho sé de part certa... :)

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Gràcies. Ahir no vaig anar a veure-ho, ja m'ho vaig pensar.