dissabte, 30 d’abril del 2011

MÚSICA, LLUM, COLOR I FUM


Ahir, juntament amb la meva dona, varem desplaçar-nos fins a la Farga de l’Hospitalet de Llobregat per a veure els concerts de M Clan i Loquillo, dintre de la programació de les Festes de Primavera que es feien a la capital del Baix Llobregat.
He de confessar que no sóc un “roquer”, però a la meva dona el Rock & Roll li agrada molt i, sobre tot, en assabentar-se de l’actuació de Loquillo, la idea d’assistir al concert, la va entusiasmar.
En honor a la veritat, cal dir que les entrades vaig obtenir-les gràcies a una promoció que va fer el Periódico de Catalunya per als seus subscriptors.
També he de confessar que no coneixíem M Clan, però el conjunt murcià liderat per Carlos Tarque i Santiago Campillo, van ser un més que dignes “teloners” de la gran estrella de la nit. 
Quan finalment va fer presència a l’escenari Loquillo (José María Sanz Beltrán), amb el seu espectacle per commemorar els 30 anys com a músic, el públic es va entregar totalment al músic. Si fins llavors l’ambient de les 2.500 persones (aproximadament) que gaire bé omplien la Farga ja era extraordinari, quan Loquillo i el seu grup van començar a fer sonar els seus primers acords, es difícil trobar un qualificatiu per descriure l’ambient (magnífic? Més que magnífic!)
A part de Loquillo cal remarcar la gran actuació del guitarra Igor Paskual, però sobre tot la de Jaime Stinus, un veterà músic que es mou com un jovenet de 20 anys!
Loquillo, abans d’acabar l’actuació amb la seva banda, va fer sortir al cantant de M Clan Carlos Tarque i, a aprat de cantar un parell de temes junts, van brindar amb cava a la salut dels assistents.
Bona música, bona posada en escena, amb llum, color, la fum que es fa amb vapor d’aigua, però la nit no podia ser del tot perfecta. També la fum de moltes cigarrets de la gent del públic. Fins i tot Loquillo se’n va fumar al menys 3. I això que estava prohibit fumar dintre del recinte! Li vaig ver notar a una noia que fumava al meu costat que em molestava la fum del tabac que m’arribava fins la cara. Es va disculpar, però això no la va privar d’encendre-se’n d’altres. Vaig pensar que després, els fumadors demanaran respecte, però ells no el tenen cap a les altres persones.  





Mireu els vídeos.

http://youtu.be/eHO4xIMBPRg