divendres, 9 de setembre del 2011

LA FOTO DEL DIA 9-09-2011

 Dissabte es commemora la diada nacional de Catalunya i em sembla perfecte que s'organitzin actes d'exaltació nacional i de defensa de la nostra identitat. Si aquests actes estan organitzats per col·lectius de joves, millor que millor, vol dir que les generacions que els hi anem pel davant, no ho hem fet tan malament al saber-los inculcar els nostres valors.
Però el que ja no em sembla correcte és que usin de cartellera les vitrines de locals comercials que no estan en us, mobiliari urbà i d'altres llocs on ningú els hi ha donat permís per poder-ho penjar.
Als voltants de casa meva hi ha diverses mostres del que estic dient. Us en ensenyo dues, però sense despentinar-me en podria haver fotografiar 3 o 4 més.
Mentre he fet una de les fotos (la primera, al local on fins fa uns mesos hi havia una botiga de mobles de cuina) he trobat a Jesús Ferré i ens hem posat a parlar del tema. M'ha explicat que a la botiga de joguines de Gascó han tingut que posar un cartell on es prohibeix que s'enganxen cartells sense permís. És una falta de respecte i un acte d'incivisme que no hauria de passar desapercebut per les autoritats locals. És el que penso.