dilluns, 14 de novembre del 2011

I TROBADA DEL GRUP "QUEDEM ALLALAMERA"



"Quedem allà la Mera" és un grup de Facebook on s'entra per invitació o perquè t'ha introduït un altre membre del grup. "La Mera" (o explico per als amics que no ho sàpiguen) és aquella petita rambla que hi ha a Ulldecona prop de l'Orfeó i que el carrer Major divideix en dues parts pràcticament iguales.
Evidentment, com passa amb tots els grups, sempre hi ha qui en té la idea que sol ser qui finalment la desenvolupa. En aquest cas l'amic Monolo Fernández, un ulldeconenc que viu a Madrid, però que, gràcies al món virtual, pot estar en contacte amb els d'aquí sense moure's d'allí. Vaig veure que hi ha qui l'anomena "l'alcalde". 
A ningú sé li escapa la meva vinculació amb el poble a peus de la serralada del Montsià (i si algun dels meus amics ho ignora, és perquè no em coneix prou) Allí hi tinc part dels meus millors amics i, de la resta, encara que només puguin ser coneguts o companys, tenen la virtut de fer-me sentir com a casa.
Dissabte passat a un restaurant del polígon de Valldepins, celebrarem la primera trobada. Evidentment, compartit àpat. Encara que primer ens reunirem a "la Mera" (com no?) per a fer-nos la foto oficial. No hi érem tots, ni tans sols la mitat, però possiblement els més autèntics (sense voler menysprear als qui no hi van poder assistir)Manolo va venir expressament de Madrid per a compartir el moment.
Després del dinar ja es va llançar la idea de fer una segona trobada cap a la primavera. D'ara fins allà tampoc és que se'ns faci molt pesat, ja que pel Facebook seguim en contacte permanent.
Vull agrair-los a tots els amics i amigues d'Ulldecona el deixar-me compartir els seus bons moments. Des d'aquí una forta abraçada a totes i tots.
Os deixo amb unes fotos més de la trobada.