dimecres, 9 de novembre del 2011

"TOP SECRET" ELECTORAL



No hi va ser, però sembla que se’l esperava...
Com tots i totes sabeu, diumenge a Tortosa hi va ser Duran i Lleida mitinejant. Entre els assistents tots els càrrecs de la federació, militants i simpatitzants... Tots? Tots no! Un personatge molt conegut i amb molt de pes polític no hi era i, pel que em van dir, des de la tribuna d’oradors, en Duran va fer tot el possible per a que tothom se’n adonés.
Estic parlant de “l’encara” senador espanyol i en un altre temps tot poderós alcalde de la “capital” de les Terres de l’Ebre.
Pel que sembla, el senador espanyol hauria perdut la "gràcia" de les noves generacions convengents i no continuarà al Senat de Madrid (la direcció del seu partit ja li hauria fet saber) Ara està de senador per designació del Parlament de Catalunya, però, pel que em van dir, sembla que la seva substitució és immediata. Els temps on comptava amb el suport del pare Pujol i Macia Alavedra, ja es recita en passat.  
El meu informant no coneix massa bé a la militància de la capital del Montsià, però em va dir que “hi era l’alcalde i pocs més”. Només faltaria que “Manolito” no hi hagués acudit! De totes formes, la “batalla política” amb Ferran Bel sembla que la té perduda.