dissabte, 3 de desembre del 2011

INAUGURACIÓ DE LA 51èna EDICIÓ DE FIRA AMPOSTA I MÉS COSES



Aquesta tara l’hereut, l’Oriol Pujol i Ferrusola, fill dels reis de Catalunya Jordi I i Marta Ferrusola, inaugura la 51èna edició de Fira Amposta.
L’altre dia un company de treball em va dir. “A Amposta sou una mica sectaris, no? L’any passat va inaugurar la fira Felip Puig, què no tenia cap càrrec institucional, només era un home de partit i aquest any la torna a inaugurar un altre càrrec de Convergència”.
Li vaig di que “rotundament, no” i què era “normal”, ja que quan acabi aquesta legislatura farà 28 anys que manen els mateixos (es a dir, CiU), 24 dels quals amb majoria absoluta i, per tant, tenen tot el dret del món en portar els seus. Què si se’n volia recordar ni quan estaven al govern els del “Tripartit”, tampoc els convidaven; mai van inaugurar res...  
El meu companys es va quedar pensatiu per un moment i em va respondre: “Vols dir?”.
“És el que demana el poble, no? Per això els voten”, vaig replicar-li per acabar.
Però a part de la Fira aquest matí inauguraven el “Museu de les Terres de l’Ebre”, el mateix que fins ara portava el nom de “Museu del Montsià”, però millorat i ampliat. I aquesta tarda la nova residència d’estudiants vinculada al Centre de Tecnificació Esportiva.
Com es pot veure, Amposta no para.