dimecres, 25 de gener del 2012

DOS ACCIONS SIMILARS, DOS CONSEQÜÈNCIES DIFERENTS



A la memòria de tots està el record de la trepitjada de Pepe a Messi del passat dimecres al Bernabeu. Ja sé que encara fa poc per a oblidar-se, però encara que passin els anys, sempre la recordarem, a l’igual que el “dit a l’ull” de Mourinho a Tito Vilanova. Ni l’àrbitre va sancionar l’acció (potser no la va veure, ja que Callejón, anava per allí i va distreure la seva atenció (m’imagino que de forma involuntària), ni el Comitè de Competició ha actuat d’ofici i, per tant, la violència i desconsideració de Pepe a Messi es quedarà sense sanció. Com tots sabem, Pepe és un jugador que ha protagonitzat diversos actes de violència al futbol espanyol.
Dissabte passat, a la Premier League anglesa, el jugador Balotelli va ser protagonista actiu d’una acció, si més no, similar. L’àrbitre del partit també va deixar de sancionar l’acció, però el comitè de competició anglès va actuar d’ofici i li ha posat 4 partits de sanció per joc violent.
Desafortunadament i tal com passa amb d’altres temes, els de Madrid segueixen tenint la paella pel mànec i sempre fan prevaldre els interessos del Madrid per sobre dels altres.
Diumenge un familiar em deia que els del Barça (ell és de l’Espanyol) no ens podem queixar dels àrbitres, ja que sempre ens han tingut més consideració. Jo li vaig respondre que tal vegada sí, però que al Madrid encara n’hi tenen més. El em tornava a parlar del Barça i jo li deia que “d’acord, però al Madrid més”. No el vaig acabar de convèncer. Estadístiques en ma, segur que jo tenia raó.