dijous, 9 de febrer del 2012

AVUI M'HAN TRUCAT DEL PERIÓDICO

 
Aquest matí m'ha trucat Cristina Camarero del Periódico per a confirmar si a hores d'ara encara està l'abocador incontrolat que vaig denunciar el passat 31 de gener i, del qual, els hi vaig fer arribar unes fotos denúncia.
Els hi he dit que passaria a veure-ho i que els diria alguna cosa aquesta mateixa tarda via correu electrònic.
La resposta és afirmativa. Sembla ser que a hores d'ara encara ningú se'n ha assabentat del que hi ha al costat de l'Ebre i molt prop d'Amposta. Una veritable llàstima.
Aquesta tarda m'ha tornat a trucar quan ja li havia enviat les fotos, ja que encara no les havia vist. 
No m'han confirmat el dia, però imagino que sortiran demà. 
Les fotos són d'avui mateix i proven la veracitat de les meves paraules.