dijous, 9 de febrer del 2012

L’AJUNTAMENT D’AMPOSTA SEGUEIX AFAVORINT “ELS SEUS”



El portaveu del PSC Antoni Espanya va dir que donaria suport als pressupostos de l’Ajuntament d’Amposta per al 2012 votant “sí”. Però arribat el noment el seu vot va ser negatiu.
El motiu principal per a no recolzar els pressupostos va ser no voler suprimir una partida de 120.000 euros que l’ajuntament destina des de fa molts anys per a gratificar treballadors municipals que ocupen llocs claus dintre de l’organigrama municipal.
20 milions de els antigues pessetes repartides entre uns pocs treballadors, semblen, a priori, “bufandes” considerables. En alguns casos, aquestes “bufandes” suposen quantitats superiors al sou que guanya una bona part dels treballadors de la plantilla.
Tinc un amic que a als qui accepten aquests plusos (suposadament de productivitat) els hi diu “egipcis”, pel gest que fan alguns personatges en algunes pintures trobades a les restes arqueològiques de l’Egipte antic.
A part d’això, el “sinyó ancalde”, subvencionarà amb 12.000 euros a l’associació empresarial PIMEC que a nivell de Catalunya presideix el convergent Josep González. I tot per a que la seu a les Terres de l’Ebre estigui a Amposta.
Una vegada més em sembla una absurda baralla territorial entre Amposta i Tortosa (?) per veure on s’ubica la seu de les Terres de l’Ebre.
Personalment és un tema que em produeix una indiferència total, ja que no n’he de treure cap profit, així com la majoria dels ciutadans d’Amposta. Però em sembla indecent que en època de retallades i quan hi ha persones i entitats locals molt més necessitades, es doni una subvenció així per allò de “jo la tinc més grossa”.