dimecres, 7 de març del 2012

MESSI: EM TREC EL BARRET!!



Més d’un cop he dit que Messi és la nineta dels meus ulls, la meva debilitat futbolísticament parlant.
Avui al partit Barça-Bayer Leverkusen (7-1) per primer cop des de que porta la samarreta del primer equip, Lionel Messi ha fet 5 gols (una maneta, un poker ell solet) Els altres no (no em vull oblidar, els ha fet Christian Tello en el primer partit que juga de Champions amb el Barça i a punt ha estat de fer un hat-trick.
Des de l’any 1992 que la Copa d’Europa va ser rebatejada amb el nom de Champions, cap jugador havia fet 5 gols en un sol partit. I al Barça només dos el gran Manolo Clares i l’ austríac Hans Krankl. Dels 5 de Manolo Clares me’n recordava. Va ser un dia que el Barça li va endossar un 6-1 al València líder fins aquella jornada (28-11-1976) Jo acabava de fer 19 anys y treballava a Castelló.  
Messi està batent tots els registres golejadors al Barça. És el millor jugador del món i, per sort, el tenim aquí, és un dels nostres. Per tant, mentre pugem, gaudim-lo. És tota una sort veure’l jugar. Sense cap mena de dubte, el millor jugador de la història del futbol. 

Visca el Barça i visca Messi per molts d’anys!!