dijous, 6 de desembre del 2012

ELS REPUBLICANS DEVIEN D'ANAR SOBRATS DE DINERS...



De no ser així, no s’explica...
No és lògic trobar un anuncia electoral entre les pàgines d’una revista del mes de desembre.
Des de fa un parell d’anys estic subscrit a la revista Sàpiens que, per a qui no la conegui, és una revista d’història en català.
Per a la meva sorpresa entre les pàgines del número del mes de desembre em vaig trobar amb propaganda electoral d’ERC amb el rostre de l’Oriol Junqueras.
He de dir que al número del mes de novembre no n’hi havia, ja que com surt al carrer a finals del mes d’octubre, no hauria estat legal.
En el cas del número del mes de desembre, tal vegada es va posar a la venda als quioscs els darrers de novembre, però abans del 25? Ho dubto. A casa meva em va arribar dilluns.
Per tant, perdoneu-me els dubtes, però ho trobo totalment desencertat o bé, una manera encoberta de finançar la revista per part del partit republicà.