dimecres, 27 de novembre del 2013

LA FOTO DENÚNCIA DEL DIA 28-11-2013

Els d'Amposta són així i a d'altres poblacions seran diferents, però posats a la bústia tots volen dir el mateix: Que els repartidors no hi deixin publicitat.
Tot i això sembla que n'hi ha que no saben el que vol dir o, simplement "passen". Fa temps em solia trobar publicitat d'una marca de pizzes "a domicili", però que des de que la reparteix la meva neboda (llicenciada en Geografia), jo no n'he tornat a trobar.
Ahir, en arribar de treballar, vaig veure una parella mixta travessant ràpidament l'avinguda de Catalunya d'Amposta amb alguna cosa a la ma. Arribo a casa, miro la bústia i em trobo publicitat d'una òptica. Aquesta òptica hauria de començar per graduar la vista als repartidors de publicitat. No trobeu.
He omès les marques per no fer-los publicitat. Només faltaria això.