dilluns, 27 de gener del 2014

DIFÍCIL DE LOCALITZAR



Us passo a explicar una situació que, des del meu punt de vista, és força inversemblant.
Començaré pel final, encara que desvetlli així el desenllaç dels fets.
La meva dona va rebre dijous un missatge del nostre fill gran (que treballa al Consell Comarcal del Montsià) dient que se’m convocava a mi a una reunió convocada per la Regidora de Participació Ciutadana d’Amposta que tindrà lloc dilluns a l’hotel d’entitats del carrer Verge del Carme. La incredulitat del nostre fill gran, no era gran, era enorme. No se’n avenia. Cóm rebia ell una convocatòria dirigida a mi? 
 
ELS FETS
Es rep una trucada al telèfon de mon fill del seu lloc de treball. Com en aquell moment estava reunit, despenja el telèfon un company a qui li pregunten pel "casteller", òbviament pel meu fill i com que no era ell, li demanen un correu electrònic per enviar-li una convocatòria per a mi. El company, que no sap el meu correu (i si el sap, no el tenia a ma), li dóna el del meu fill que, hores més tard me'l acabarà fent arribar a mi.
Dedueixo que el responsable d’enviar la convocatòria de part de la Regidora de Participació Ciutadana no sabia com posar-se en contacte amb mi. 
 
A SABER
1.- Com sabeu la majoria dels meus lectors, durant 8 anys vaig ser regidor de l’Ajuntament d’Amposta, la qual cosa vol dir que deuen guardar el telèfon i el correu electrònic d’un servidor.
2.- Des de Protocol del propi ajuntament, cada més em fan arribar per mitjans telemàtics l’agenda cultural del mes següent, així com informació diversa sobre actes culturals, lúdics, inauguracions i d’altres que es porten a terme a la nostra ciutat. 
 
3.- En un termini d’uns 20 dies aproximadament, com a president de la colla castellera Xiqüelos i Xiqüeles del Delta he adreçat a la juntament un parell de sol·licituds. 
 
4.- Com a entitat local amb domicili a Amposta, hem d’estar registrats a l’ajuntament i, encara que no ho recordo, imagino que entre les dades que es van facilitar deuen de figurar les del representant legal de l’entitat. O sigui, un servidor. 
 
5.- Des de que en sóc president, he intercanviat amb la regidora diversos correus electrònics. 
 
6.- De tant en tant rebo trucades de treballadors de l’ajuntament demanant-me ajuda per a solucionar temes que domino o, al menys, això creuen. 
 
CONCLUSIÓ
Amb tots aquests antecedents, dedueixo que sóc molt difícil de localitzar i van haver de trucar a mon fill per a que fos aquest qui m'acabés localitzant.