dissabte, 15 de març del 2014

AMPOSTA, C3 BLANC: PERILL!

No li vaig poder veure la matrícula, si ho hagués pogut fer ara us la diria. Sé tracta d’un Citroën 3 (C3) de color blanc; diria que de la darrera versió que s’ha fet d’aquest model.
Ara us explicaré la situació. Els fets van passar ahir quan passaven uns minuts de les 7:45. M’estava esperant al carrer Cervantes a la cruïlla amb l’avinguda Sebastià Juan i Arbó quan va passar per davant meu. Pel pas de vianants que hi ha abans d’arribar al carrer Saragossa hi passava un vianant (un antic treballador de la Caixa), que va esquivar donant un cop de volant cap a la dreta. Després, a l’alçada del col·legi Miquel Granell, al primer pas elevat, mentre els dos cotxes que el precedien anaven a molt poca velocitat per poder passar l’obstacle sense massa estridències, el C3 els va avançar per la dreta. Ja no li vaig veure fer res més, però crec que va ser suficient pel poc temps i espai que el vaig poder veure. En arribar a la plaça de la Castellania va continuar en direcció Santa Bàrbara.
Si el torno a veure i us puc donar més detalls, no dubteu que ho faré.