dimecres, 16 d’abril del 2014

LES ‘PIULADES’ DE DÉU



No al matrimoni gai. Si a les famílies NORMALS com la meva: mare verge, pare colom i fill i pare la mateixa persona. 
 
Me se’n va anar la ma fabricant fills de puta. 
 
Atenció als sopars d’empresa què ja sabeu com va acabar la meva!
 
Alguns folleu tan malament que ni tan sols és pecat. 
 
Si repeteixes una mentida durant 2000 anys es converteix en religió.
 
A mi no em pregunteu on està l’avió de Malàisia. Vaig tenir a Moisès 40 anys per anar d’Egipte a Palestina. L’orientació no és el meu. 
 
L’Església és una entitat sense ànim de lucre. 
 
Però que lletjos sou, cabrons!  (Carta de Sant Pau als 'adefesios') 
 
Venc sepulcre semi-nou. Pràcticament sense usar. Motiu: resurrecció. 
 
No tot el que apareix a la Bíblia es fals. La numeració de les pàgines és correcta. 
 
Plaça Colón de Madrid. Visita del Papa 1.500.000 (segons el govern del PP) 22-M 50.000 (segons les mateixes fons) El miracle de la multiplicació dels catòlics a Colón. 
 
A tots aquells que em reseu per aprovar els exàmens. Una mica més avall al mapa hi ha xiquets morint-se de gana i tampoc faig res. 
 
A aquest pas, quan donin els Jocs a Madrid, l’esgrima es farà amb espasa làser.