dijous, 2 de juny del 2016

ESPECIAL FOTOS DENÚNCIA DEL DIA 2-06-2016

Dimarts vaig estar al Centre mèdic de l'avinguda de Catalunya. Li vaig comentar al director la situaciò del forat que hi ha tot jus a l'entrada i em va dir que li semblava que ja feia més d'un mes i que ja començava a trobar que era molt de temps (sempre es va expressar amb molta prudència)
Vàrem sortir junts i se'l va mirar millor:

-La veritat és que entro i surto molt ràpit i no me'n havia adonat de com estava realment... 

-Has vist que han tret una de les fuestes?

-Sí... Al final me tocarà avisar a Sorea... Ve molta gent al centre i alguns van en muletes i tenen dificultats per a passar. 

Anit vaig veure que la situació havia canviat, per la qual cosa vaig deduir que havia trucat a Sorea.

Però si penseu que van enviar a uns operaris per arreglar-ho, esteu equivocats...
Ara si que a moltes persones ja els hi és impossible passar per allí...