dissabte, 23 de setembre del 2017

ELS APARCAMENTS DE LA VERGONA 1 ANY DESPRÉS

A l’Hospital de Tortosa (oficialment Hospital Verge de la Cinta) tot segueix igual. El promesos nous aparcaments no acaben d’arribar i la gent segueix aparcant on els rota.
Vaig aparcar a la plaça de la urbanització del Parc Nivera (a l’altre costat de la Simpàtic) i hi vaig anar a peu. En alguns llocs vaig haver de passar per la carretera perquè la vorera estava ocupada pels cotxes mal aparcats.
En lloc d’un nou hospital, el nostre govern vol ampliar l’existent. M’ensumo que serà un nyap, ja que la zona és la que és i meravelles no se’n poden fer. Un hospital més gran vol dir més metres construïts i si d’amunt li sumes més superfície de pàrquing, a veure on hi cap tot això...
També es va dir que es volia millorar l’accés per als vianants des de la zona del Mini Bar. Com passa amb la resta de coses, passa i passa el temps i les millores tampoc arriben.
Com sabeu, l’equip de govern de Tortosa encapçalat per Ferran Bel i el seu fidel escuder Josep Monclús va rebutjar la construcció d’un nou hospital quan només unes setmanes abans havia afirmat que sabia d’uns terrens millors que els de la Farinera (al costat de l’Eix de l’Ebre, entre Roquetes i Ferreries) per a construir-lo.  
Com ja vaig dir l’any passat, l’Hospital de Tortosa no és un tema només local, sinó de tots els pobles de les comarques del Baix Ebre i Montsià, però sembla que políticament no interessa ningú, ja que no recordo cap alcalde parlar d’aquest tema.

I mentrestant, qui ho pateixen són els usuaris, tant siguin pacients com acompanyants. 

NOTÍCIES RELACIONADES: