Segona diada de les que organitza la nostra colla castellera al territori després de la del mes passat a Alcanar, aprofitant les jornades culturals de la Segregació.
Aquesta vegada vam compartir plaça amb la
Colla Castellera de Vacarisses, anomenats ‘Potes roges’.
La diada va tenir lloc al Centre
d’interpretació de les Barraques del Delta. Cal dir, però, que el marc on es va
celebrar la diada no era, ni de bon tros, el més adequat perquè estava massa
allunyat del centre de la població i vam tenir una escassa assistència de
públic. La primera diada, feta l’any passat, s’havia fet a la plaça de l’església
amb molta més presència de públic, tot i la xafogor de l’època.
La nostra colla castellera va fer un 3d6a (un tres de sis amb l’agulla), un pd5 (pilar de cinc), un 4d6 (quatre de sis), un intent de 2d6 (dos de sis) i un pd4bg (pilar de quatre carregat per baix i girat), que va ser el pilar de comiat i que es va fer de forma simultània amb les ‘Potes roges’.














