divendres, 5 de maig del 2017

LA CIUTAT QUE VOLEM 5-05-2017

Suposo que els meus incondicionals us heu adonat de que feia dies que no penjava cap situació anòmala de la nostra ciutat.
En part és perquè aquests dies ja estic penjant prou coses, però en part també per donar una meca de treva.
Però ja situacions que clamen al cel. Ara mateix, mentre per Amposta Ràdio l’Alcalde Adam Tomàs està explicant la seva gestió de quasi dos any al front de l’Ajuntament de la nostra ciutat, en un moment he viscut aquest dos moments.
Ja gent que diuen que això meu és poca feina. Jo els hi diria a aquells que pensen així de mi si és que quan van per Amposta van amb els ulls tancats o simplement no ho volen veure perquè ells són els primers de fer-ho. Estic parlant de deixar el cotxe malament (ja no parlo d’aparcar-lo, sinó de deixar-lo de qualsevol manera) o la brossa que generen fora dels contenidors.
A mi, aquesta situació m’ha provocat donar un tomb per a poder aparcar bé. Si l’hagués volgut deixar també ho hauria pogut fer.
Com veieu, la primera foto l’he fet des de l’interior del meu cotxe i la segona, després de donar el tomb, la situació no havia canviat.
El primer cotxe, el que està més prop, a part d’estar deixat en sentit contrari del carrer, està ocupant dues places: ni pel davant ni pel darrer hi pot aparcar ningú més. El segon simplement l’ha deixat al mig del carrer sense preocupar-se el més mínim si està bé, està fent nosa, o què... Això sí, ha encès els dos intermitents per a senyalitzar la situació.


Igual que el cotxe de la tercera foto que també tenia encesos els quatre intermitents per a senyalitzar la seva situació: sobre un pas de vianants.

Aquesta és la ciutat que vols? Jo no!!