divendres, 4 de març del 2011

LA PORTADA D’AVUI DEL "DIARI EBRE"

Avui, el “Diari de l’Ebre” (Diari de Tarragona) ha tret en portada una fotografia de la inauguració d’ahir del Carrofour d’Amposta. En dita fotografia m’hi veig jo envoltat d’una multitud que també van assistir a la inauguració.
Permeteu-me que gaudeixi de “l’instant”! No és corrent que surti als diaris i menys en portada, però com deia avui als meus amics, prefereixo que em publiquin un escrit o em facin una entrevista, per petita que sigui. Però com us he dit, permeteu-me gaudir-ne.
Quan la inauguració surti a la Revista Amposta, no sortiré. Com sempre es veurà l’alcalde amb el president del Grup Carrefour i, segurament, cap membre de l’oposició (n’hi havia el menys 5) sortirà a cap foto.
És la pluralitat informativa que aplica el govern de la nostra ciutat...

2 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

A mi també m'ha agradat veure't a la portada, ben retratat. Enhorabona! ;-)

emili nieto ha dit...

On estàs? Jo no et veig. je je je És broma. De cos sencer!!!