diumenge, 25 d’abril del 2010

PERMETEU-ME QUE US PARLI DE MI


Estimat lector, aquesta entrada que esteu llegint ara és la 1.500 d’ençà que diumenge 22 de juliol de 2007 vaig publicar el meu primer missatge i que vaig titular “L’Acebes i el Jueves”.
Des del dia 6 d’agost (dia de Sant Salvador, patró d’entre d’altres pobles de Godall) surto a la “Llista de blocs ebrencs”, i diu d’ell: “Bloc personal, política”.
Els que em seguiu habitualment en aquests dos anys llargs, sabeu, certament, que es tracta d’un blog eminentment polític, però també us he parlat de molts d’altres: del Barça, de cultura, d’actualitat, etc.
A part de les entrades que faig exclusivament al blog, també hi he penjat les “cartes al director” que sovint he enviat a diferents diaris. Vull agrair, sobre tot, el tracte rebur de Diari de Tarragona, ja que moltes d’aquestes cartes s’han publicar con la “carta destacada del dia” i, en un parell de cops, han tingut la consideració de fer-ho com article d’opinió. Parlant d’articles d’opinió, des del mes de setembre d’aquell 2007, estic col•laborant amb la revista d’informació general “Vinaròs News”, que dirigeix Josep Emili Fonollosa. He escrit, a raó d’un article cada quinze dies (menys l’agost que només se’n publica un) un total de 68 articles d’opinió (també de temàtica diversa, encara que són majoria els de tema polític)
Tots aquests articles els he acabat penjant al blog, però mai m’he avançat a la publicació de la revista vinarosenca. Des d’aquí i ara, li vull donar les gràcies públicament al seu director Josep Emili Fonollosa per haver-me donat, sense coneixem, només que per referències, la possibilitat de poder expressar molts dels meus pensaments i sentiment en públic i en un mitjà de divulgació consolidat i àmpliament seguit. També agrair als meus “incondicionals” que, de vegades, m’hagin enviat comentaris dels articles al meu correu personal.
Mesos més tard, i quan Gustau Moreno va decidir incloure una llista de blocs destacats a la “Marfanta” (possiblement el bloc més llegit de les Terres de l’Ebre), vaig decidir no fer tantes entrades com havia fet fins llavors i publicar-ne una al dia d’opinió (com he dit, quasi sempre política) i incloure-li una foto. Vaig trigar molt de temps abans no vaig decidir penjar fotos... Sobre les fotos cal dir que una bona part, la majoria, són de “collita pròpia”. De vegades han estat “robades”, sobre tot, quan busco algun dibuix que vagi bé amb l’escrit que he acabat de fer. També donar-li les gràcies a Gustau Moreno per haver-me inclòs a la Marfanta con un dels seus blocs recomanats i, en algun cop, per haver publicar l’entrada completa. Són petites coses que t’ajuden a seguir endavant. Segurament igual ho faria, però això t’ajuda a fer-ho amb més ànims i ganes.
El comptador de visites del blog, avui, marca sobre les 17.900 entrades des del 22 de febrer de l’any passat que, per un problema el vaig tenir que reiniciar. Són unes 40 visites diàries. Tic que dir que des del passat mes d’octubre he notat un increment a les entrades diàries que han fet que pugui una mica la mitjana. Hi ha hagut “puntes” que he sobrepassat les 100 entrades en un dia. Recordo per exemple, quan vaig parlar de la captura del gos confós per una lleona a la Sénia que vaig tenir en un dia unes 160 entrades. Aquest increment també ha pogut ser possible degut a que també surto a l'anomenada "Blogoesfera progresista".
Vull agrair també atots aquells que us heu posat com a seguidors del meu blog i als qui trobo pel carrer i em diuen que em van seguit, encara que sigui de tant en tant. I als que em deixeu comentaris... No sempre agradables.
Sobre els comentaris vull incidir al que ja vaig dir un cop. “No publicaré res que sigui ofensiu, bé de cara a mi o cap a una altra persona o grup”. A qui li piqui que es rasqui o, encara més fàcil, que no entri a llegir-ho que jo no l’he convidat a fer-ho.
Per acabar i si algú s’ha preguntat mai el perquè del “sapo roig”, li explicaré. Encara que com sabeu visc a Amposta, sóc fill de la Galera i el “malnom” dels galerencs és “sapos”. Sobre tot ens ho han dit sempre els de Santa Bàrbara i Godall (els dos pobles més propers i amb qui més rivalitat hi ha”. Hi ha una llegenda urbana que diu que ens ho va posar el taxista Mulet de Santa Bàrbara al passar un dia que plovia per la Galera i va veure molta gent pel carrer: “Pareixien sapos”. El de “roig” ve per la meva afinitat política.
Salut i us espero demà.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Felicitats per la fita aconseguida, i enhorabona per la teua alta productivitat.

Endavant, et llegim !!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Gràcies Juanma. Tu ets un dels meus primers "seguidors". I axiò que no ens coneixem. Una forta abraçada!

Brian ha dit...

Felicitats i anims per continuar!
he de dir, que el temps no dona per mirar tots els blogs que voldria diariment pero quan puc, et llegeix i m'agrada molt.
endavant!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Gràcies Brian. Em va dir la meva dona que tu i jo ens "coneixem". Bé, de fets, crec que era l'any 95 ens varem trobar a la torre de la Carrova en una protesta contra l'abocament de purins. Jo treballava amb maria Àrias, abans de traslladar-se a Reus.
Gràcies també per haver-te posat de seguidor.

Brian ha dit...

De res, igualment per "seguir" el meu :)
Aixo dels blocs, m'encanta, passaria hores llegint i escrivint, pero....

Pos, si, que estava a la Carrova en aquella protesta, pero la memoria em falla molt (bé, el cert es que mai he tingut memoria per a la gent, ni noms ni cares!), i no m'en recordo de la gent que hi havia. A vore si en alguna protesta futura (ja que tenim tants de problemes aqui), ens tornen a coneixer :)