dimarts, 5 de març del 2019

PER ALGUNA COSA SE COMENÇA

Un exemple d'allò que no s'hauria de permetre. 

Quan ja estem a les acaballes de la legislatura, el govern municipal d’Adam Tomàs sembla que ha començat a posar fil a l’agulla en el tema dels aparcaments de cotxes.
La nit passada, prop les 12, mentre feia l’última sortida amb la meva gosseta Electra, me’n vaig adonar que un cotxe aparcat a la part de dalt de l’avinguda Catalunya tenia un paperet enganxat  al parabrises.
Encuriosit el vaig desenganxar i el vaig llegir. Era un avís de la policia municipal advertint-lo que tenia el cotxe mal aparcat (indicava el tipus d’infracció) i que era susceptible de ser multat. Ja era hora! –vaig pensar-.
Tot i que hi havia molts altres cotxes aparcats en llocs no permesos pels codis i normes de circulació, a cap d’altre vaig observar que tingués cap paperet d’advertiment.
Han passat quasi 4 anys des de que l’actual equip de govern va prendre possessió del càrrec i tot i que en reiterades ocasions han manifestat que volen millorar l’estat de la via pública (estic parlant no només de temes que afecten a la circulació rodada, sinó també de tot el relacionat amb la brutícia), la veritat és que s’han pres molt poques mesures per a solucionar-ho i les que s’han pres han tingut una efectivitat zero.