diumenge, 17 d’octubre del 2010

GUERRA DE BANDERES


Passat el dia 12 d’octubre, dia en que els qui sé senten espanyols commemoren el dia Nacional d’Espanya i d’altres com jo, celebren l’aniversari del naixement, vaig veure que un veí que viu al bloc de davant (el puc veure només des d’una finestra de casa, va posar una bandera estelada al balcó.
Al costat de casa seva viu un nacionalista espanyol que ja, el dia 11, va treure una bandera espanyola, també denominada una “estanquera”.
Vaig imaginar-me que qui va treure l’estelada ho va fer perquè passaven els dies i l’altre encara la tenia al seu balcó.
Ahir vaig tenir ocasió de trobar-lo i em va dir que, efectivament, el motiu era el que jo em pensava. No obstant també va referir-se al veí del pis de baix que té una ensenya nacional espanyola, d’aquelles amb el toro, des del dia que la “Roja” va guanyar el mundial de Sud-àfrica, de forma ininterrompuda (aquesta tercera bandera no la puc veure des de casa, ja que com està a un pis més baix, me la tapa un magatzem que hi ha al davant)  
Com veieu no he dit noms, ni tampoc he posat la foto de la façana de davant de casa. Una altra vegada, el veí que col·loca l’espanyola va veure la foto de casa seva per Internet i no li va agradar gens. M’ho va dir el seu veí, es clar. Espero que aquest cop no s’empipi.

2 comentaris:

jesus ha dit...

Tinc un amic que coneix al de l'estelada i m'assembla que no anava exactament així

I tu tranquil per posar fotos que los hi he dedicat un vídeo a cadascun dels veïns de la bandera espanyola (o era l'amic lo que els hi feia los vídeos?).

Enhorabona per l'article, sóc un gran fan del teu bloc

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Bé, potser no anava així, però és el meu punt de vista sobre el que jo veig des de la meva "finestra indiscreta".
Veig que tenim amics comuns tu i jo!