dilluns, 21 de febrer del 2011

LA MANIPULACIÓ DEL DIARI “AS”


Des de la capital de “l’imperi”, no suportarien un any més veure com el Barça torna a guanyar títols i els hi passa la ma per la cara (un altre cop) Per això menteixen, manipulen difamen... Tot el que sigui necessari per a mantenir la “flama de l’esperança” dels seguidors merengues, ja que amb les milionades que es gasten cada any, no n’hi ha prou.
Aquest matí he anat a esmorzar al bar que vaig sempre des de fa un bon grapat d’anys. L’amo és del Madrid. Normalment calla. Jo tampoc li dic res. Però aquest matí, només entrar ja m’ha dit: “Al Barça li regalen gols...”. La meva resposta ha estat: “Ah! Sí?”. Després li he preguntat sobre si ell tenia clar que al gol de Villa, Alves estava en fora de joc. Ni ell, ni ningú, anit ho va poder veure. Em queda amb un comentari d’un dels col·laboradors del programa del Digital + “El dia del fútbol”: “L’àrbitre l’ha encertat en nu xiular fora de joc; si l’hagués xiulat, també l’hauria encertat”. Què vol dir això? Que la jugada no era gens clara. Jo entenc poc de normes del futbol, però crec que n’hi ha una que diu que per a xiular una cosa (gol, penal, fora de joc...) l’àrbitre ho ha de tenir clar. Si a les imatges no quedava clar, com ho tenia que veure el jutge del partit d’ahir?
Ha seguit la nostra conversa i li he dit que el “Barça no necessitava de penals per a guanya, tal i com ho fa moltes vegades el Madrid” (Ahir si Messi s’hagués deixat caure, potser li haurien xiulat un parell) I després li he parlat del gol anul·lat a Messi dimecres al camp de l’Arsenal. Aquí m’ha donat la raó.
Aquesta tarda, al programa de TV3 “Divendres”, m’he assabentat que el diari “As”, ha manipulat una foto per a justificar el fora de joc d’ahir. Simplement ha tret el jugador que estava el línea amb Alves en el precís moment de bellugar-se i inicia la jugada que acabaria amb el centre a l’àrea i el gol de Villa.
Lamentable!         

2 comentaris:

sneijder ha dit...

Ja fa dies que comenceu a treure el discurs victimista que us acompanya al llarg de la història, els diaris de Madrid, les teles de Madrid -per cert, Pedrerol és català i del Barça-, la pèrfida Albion... Cal que recupereu a Laporta baixant-se els pantalons davant de la Guàrdia Civil i ja tindrem el pessebre al complert. Ens veiem a Mestalla el 20 d'abril!!

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

1.- Si em seguisses sabries que no sóc de Laporta. És més he escrit molt en contra seva.
2.- A què ve el de Pedrerol? De gent "rara" n'hi ha per tot. No et sembla?
Si els madridistes fóssiu honestos (cos que em permetràs que ho fiqui en dubte), sense remuntar-me a fets històrics, que no parlen massa bé de qui estava llavors al front del club, reconeixeríeu que determinada premsa centralista (i ja no parlo de Tele Madrid) manipula i tergiversa la informació. Jo també tinc ganes que arribi el 20 d'abril. Amb una mica de sort us passarà com al bàsquet.