diumenge, 1 de setembre del 2019

VACANCES A ESCÒCIA: EDIMBURG 3, L’EDIFICI DEL PARLAMENT


Abans de viatjar a Edimburg, les úniques coses que coneixia d’aquella ciutat eren, per una part que era la capital d’Escòcia i per l’altra que l’edifici del Parlament era obra de l’arquitecte català Enric Miralles.

Quan li vaig enviar fotos de la meva estada a mon cosí Gerard Martí, també arquitecte, m’ho va recordar i així que el vaig visitar (només de fora), li vaig enviar algunes fotos.
Tal com us explicava l’altre dia, la seu del Parlament escocès se troba a la part inferior de la Real Milla, a tocar del palau reial. El seu estil és postmodern.  

Malgrat tot, Miralles no va poder veure acabat el seu projecte al morir prematurament i el va haver d’acabar la seva esposa i sòcia Bernedetta Tagliabue. 





















PER A SABER MÉS: