divendres, 5 de juny del 2020

LES COETERES DEL DELTA 25

La d'avui seria la 23 del meu recorregut y la número 1 de l'ordre que se'ls hi va donar. 
Encara no us ho havia explicat. A la porta hi tenen un número posat, d'aquell tipus de números adhesius que va ser tan popular a la dècada dels '70.
La vaig veure prop de l'Ampolla. Venia de Camarles i quan ja estava a punt d'arribar a l'Ampolla, hi ha una costa i molt a prop d'allí la platja de l'Arenal. 
Vaig trobar a un senyor que deuria de viure a una casa del costat, potser a la mateixa finca on es troba la coetera.    
Li vaig dir que feia temps que les anava buscant... I les trobava! 

-Aquesta és la número 1 -me va dir-.


I efectivament a la porta té el número 1. 

També me va dir que al Museu d'Amposta me podrien dir on es trobaven.

-Sí, jo ho sé, però és més emocionant trobar-les i de passada recórrer el Delta 
-li vaig contestar-.