diumenge, 2 d’agost del 2009

PER ALS AMANTS DELS COTXES CLÀSSICS


Durant el llarg pont del cap de setmana posterior a la diada de Sant Joan, juntament amb la meva dona, estiguérem uns dies per Sos del Rey Católico, a la comarca aragonesa de las Cinco Villas. Per a ubicar-vos una mica us diré que és província de Saragossa a tocar amb la d’osca i també Navarra.
Dissabte, un dia abans de marxar, ens sorprengué veure l’aparcament reservat per a “una concentració de cotxes clàssics”. Efectivament, a les poques hores, l’aparcament, estava ple de vehicles dels anys 60 i 70 i, fins i tot d’alguna dècada anterior de les marques Citroën, Ferrari, Cadillac, Alpine, Mercedes, MG, Jaguar, etc. Encara que, per a mi, “la joia de la corona” era un “Excalibur”.
Potser algunes fotografies no tenen la qualitat idònia, però tot té una explicació. Alguns dels cotxes, quan van arribar, es van posar de cara la muralla del recinte del poble i era molt complicat fotografiar-los de cara. Així que “vaig fer el que vaig poder”. Una mica més tard, un Citroën i l’Excalibur van marxar i al tornar, “van donar la cara” a la carretera. En aquells moments no portava la meva càmera, però si el meu mòbil per poder captar la imatge.
Espero que us agradi el reportatge.