dijous, 19 de juliol del 2018

QUINA FUNCIÓ TÉ LA PAPERERA?


Com sabeu m’agrada fer treballa de camp. Si no tinc fotografies d’un lloc i està al meu abast desplaçar-m’hi, ho faig i punt.
L’altre dia necessitava fotos del pont del canal Marítim i fins allí vaig anar. Com és una zona de passeig i entre el canal (o canalet) i la carretera hi ha certa distància i a sobre és una sona ombrívola, hi ha mota gent que hi va a caminar. Un d’ells l’amic Manolo.
En veure’ns ens vam saludar i li vaig dir que anava a fer i llavors me va dir:

-Ves a l’altre costat, ves... Ja veuràs la quantitat d’excrements de gos que hi ha...

A l’altre costat també hi ha un camí i molta gent fan una espècie de circuit. No hi vaig anar, me’n vaig refiar de la seva paraula.
Mentre feia fotos me’n vaig adonar que hi havia una paperera.

-Una paperera al mig del ‘no res’ –vaig pensar-.

Evidentment si l’han posat alí és perquè aquells que portin per allí els gossos puguin dipositar-hi els excrements.
O és que pot tenir alguna altra funció?