divendres, 20 de juliol del 2018

L’ABANDONAMENT


Tinc una sensació estranya... Trobo que m’han abandonat! Estic en una espècia de llimbs... Ni allà on he estat els darrers dies, ni el lloc de transit on hauria d’estar algunes hores, ni al lloc final, allà on moriré definitivament.
Fa uns dies a una cosina meva també la van abandonar... Llavors, la desaprensiva que ho va fer va dir que s’havia trencat pel camí i que havia hagut de tornar a casa per a buscar-ne una altra (en aquest cas buida) i poder solucionar així l’entrebanc.
No ho sé, no ho sé... No ho veig clar. Jo ja porto en aquest lloc més de 12 hores. Definitivament m’han abandonat...
Amb les meves germanes formava un rotllo i, cada poc ens anava abandonant una. Era llavors quan feia el seu servei. Allí hi dipositaven una part de les deixalles que generaven a casa. Fins que estava plena que era quan la portaven al contenidor.
Però a mi m’han abandonat al carrer. Quin serà el meu destí?