dijous, 2 d’agost del 2007

MÉS INCOHERÈNCIES DE CIU

Moments abans havia llegit jo la notícia i me’n havia fet creus. Quan el meu company de taula d’esmorzar ha arribat al mateix punt on jo m’havia sorprès, també ho ha fet i ha deixat anar una exclamació: On anirem a parar! Era el comentari que li mereixia la noticia de que l’Artur Mas (o l’Arturo, com m’agrada anomenar-lo) deia que els consellers de l’Entesa haurien de suspendre les seves vacances (?!) El motiu que dóna és la crisi per l’apagada de Barcelona de la setmana passada. No sé si l’Arturo vol veure els consellers amb la granota de treball i tornavís en ma prement els cargols de l’endoll... Qui ha de posar-se a treballar i de debò son Fecsa-Endesa i Red Eléctrica Española, per mitjà dels seus operaris i supervisors. Els polítics a la seva feina què no és poca i si algú té que estar al peu del canó per vigilar el compliment de la tasca, que ho faci, però d’això, de ben segur que també existeixen tècnics de la pròpia Generalitat o de l’ajuntament de Barcelona amb més capacitat i experiència en aquest camp de l’electricitat.
Vull tornar a recordar que quan ell era Conseller en Cap en el govern d’en Pujol, mentre Catalunya patia una gran nevada i moltes carreteres estaven tallades, ell, estava ballant a una discoteca. Arturo, no demanis als altres allò que no siguis capaç de fer tu!! Ja t’ho vaig dir...