dimarts, 31 de maig del 2016

LA VIA AUGUSTA: QUASI 44.000 ENTRADES AL MAIG

Gràfic de visualitzacions de pàgina de Blogger

Sabeu que és doblar les entrades només en un mes?
El passat abril vaig tenir 18.486 entrades que en aquell moment van ser un nou rècord, superant les que vaig tenir l’any passat també al mes de maig (mes electoral) amb 18.477. Per tant, no és que les hagi doblat, sinó que les he multiplicar per 2,30!
Semblava que seria difícil superar-lo, però aquest maig ha estat increïble.
El dia 27 vaig tenir 2.594, el 22, 2.520 i el 21, 2.318. No cal dir que han estat els dies que més visites he tingut dels quasi 9 anys que fa que tinc el blog.
Com sempre gràcies a tots els que em segui, sobre tots als que porteu més temps fent-ho.

Per cert, si cliqueu sobre la publicitat me donareu diners... Hi ha dies que només faig 1 cèntim de calaix  i així no podré ni convidar a la meva dona a un sopar. Va que no us costa res!!