dijous, 26 de maig del 2016

(Primer mireu la foto) DOBLE DESPROPÒSIT

Ahir vaig estar a l’Hotel d’Entitats d’Amposta on té la seu la colla castellera Xiqüelos i Xiqüeles del Delta.
Una carta semiabandonada sobre una lleixa que hi ha al costat de l’escala em va cridar l’atenció. El remitent era el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya i anava adreçada al Registre Associacions del carrer Santa Anna números 3-5 2n d’Amposta (tal com podeu veure a la foto)
El primer despropòsit el va cometre la persona que va escriure la carta. El Registre d’Associacions sé troba, efectivament al carrer Santa Anna, però de Tortosa. I el segon despropòsit el carter al confondre l’Hotel d’Entitats amb el Registre d’Associacions. Però el que em sembla més greu és que deixés una carta a una adreça que evidentment no era la que figurava a la carta. A part d’això no tinc constància que Amposta tingui un carrer que es digui Santa Anna. El que hauria haver fet el carter és retornar la carta al remitent per adreça incorrecta.
Què pot passar si el contingut de la carta és important? El més provable és que es perdi ja que es pot quedar allí on jo la vaig veure de forma indefinida.    

...

Aquest matí m’he trobat amb Moisès el carter que reparteix per la zona per la que em moc habitualment (treball, esmorzar...) Li he ensenyat la foto de la carta i s’ha quedat parat.
No explicaré el que m’ha dit, però estava visiblement afectat. M’ha preguntat si podia aconseguir la carta i li he dit que sí, que podia anar a buscar-la.
Llavors m’ha dit que quan passi pel lloc de treball (passa diàriament) recollirà la carta i la farà arribar al seu destinatari.