dilluns, 9 de febrer del 2009

ELS EXCESSOS DE SÁNCHEZ-CAMACHO

L’Alícia Sánchez-Camacho, presidenta del PPC, aliena al que està passant al seu partit a diverses comunitats autònomes: Madrid, Galícia, València, Andalusia, etc. sortia la setmana passada presentant la nova imatge del seu partit utilitzant la del president nord-americà Barack Obama amb el lema: “La il•lusió i la confiança”. Caldria veure si els populars catalans compten amb el beneplàcit d’Obama per fer-ne us de la seva figura, cosa que dubto!
Avui mateix, la líder del PP a Catalunya, signa un article al Periódico de Catalunya amb el títol de “En record de Julia”, on lloa el paper de la difunta Julia García-Valdecasas, de la que arriba a dir: “Va contribuir de forma rellevant a reforçar el paper de Barcelona i de Catalunya al món”. Tal afirmació em sembla un xic exagerada. A l’exministra del govern d’Aznar i exdelegada del govern central a Catalunya, no li vaig sentir mai una paraula en català (ni tampoc li vaig sentir dir que ho fes en la intimitat) Tampoc mai li vaig veure un gest amb defensa de Catalunya, ni del català, ni dels valors que representen la nostra nació. Més o menys com la majoria de dirigents del PPC, inclosa la pròpia Sánchez-Camacho!
Una dita castellana diu: "Dime de lo que presumes y te diré de lo que careces".

1 comentari:

Cucafera ha dit...

M'estranya molt per a una persona tant oïdora i teleespectadora com tu que digue que mai has sentit parlar en català a Garcia Valdecasas.
Que ho feia poc i poc be, d'acord, però si que ho feia.