dimecres, 6 d’agost del 2014

Dues herències ben diferents (Carta publicada al Periódico de Catalunya)

Carmen Gómez (Barcelona)

Jo, com el senyor Mas, també sento "decepció i tristesa", però no pel coneixement de la presumpta implicació de Jordi Pujol en casos de corrupció, sinó per la diferent forma de viure dels ciutadans de Catalunya, aquesta Catalunya tan estimada tant pel senyor Pujol com per mi mateixa. Ell va rebre una herència paterna, jo també; ell va col·locar els diners a Andorra; jo, a Bankia, abans Caja Madrid. Ell no va pagar impostos per aquells diners, jo sí. Ell segueix tenint els diners tot i la seva sorprenent confessió pública; jo he perdut l'herència del meu pare a l'haver fet un dipòsit en unes participacions preferents de les quals ni jo ni el mateix banc tenen el contracte firmat i consentit. Malgrat això, i després d'una denúncia particular, una jutge va decidir, malgrat que totes les informacions públiques reconeixen el mal comportament bancari en el cas de les preferents, donar la raó a la institució bancària, de manera que vaig perdre aquesta herència rebuda. ¿Perdrà el senyor Pujol l'herència com jo he perdut la meva?