dimecres, 31 d’agost del 2016

ATENCIÓ!!! INTENT DE PHISHING (USURPACIÓ DE DADES PERSONALS)

Ahir me va arribar un correu del remitent: lacaixa@sac.net

Ràpidament vaig malpensar ja que la Caixa com a entitat financera ja no existeix. Des de fa temps és Caixabank.
Ho vaig comentar a la meva dona que va fer una consulta a la seva assessora personal de l'entitat. Quan escric aquesta entrada encara no conec la seva resposta. 
No obstant mon fill m'ha dit que posés l'adreça a Internet i que segurament trobaria enllaços que m'ho ocnfirmarien, com així ha segut. 

Copio textualment el contingut del correu: 

 Estimado Cliente,
 Debido a la importancia por la seguridad hemos decidido enviarle el seguiente mensaje de alerta!
 Comunicamos que debido a los reiterados intentos incorrectos para acceder a su cuenta desde nuestra sucursal virtual.
 Hemos implementado los procedimientos electronicos y administrativos para proteger y ayudar a prevenir el acceso no autorizado, alteracion y hurto de los datos personales.
 
Para evitar bloqueos y suspension de los servicios ofrecidos en nuestra sucursal virtual, tienes que confirmar sus datos.
Confirmar ahora
Si la verificacion no se realiza dentro de 24 Horas su cuenta sera suspendida temporalmente hasta que su registro se haya completado.


 Quedeu avisats!!