diumenge, 27 d’abril del 2008

"LA LLISTA" DE LA VEU DE L'EBRE

He llegit a la Veu de l’Ebre, quan parlava de l’assemblea del 19 d’abril passat de la Plataforma en Defensa de l’Ebre, que, pareix ser, van passar llista dels polítics assistents. Jo no hi vaig acudir i el que ara ús diré que no soni com excusa. La meva dona ja li havia dit a una membre de la PDE d’Amposta que, amb tota seguretat no hi acudiríem per un tema familiar (que no problema) A més sé li ha de sumar motius personals degut a el meu estat de salut (durant tot el cap de setmana i alguns dies més no em vaig trobar gaire bé)
Entre els que si que hi van assistir (segons la llista de LVE) hi figuraven destacats membres de CiU de Tortosa. Des d’aquest blog vull denunciar d’hipocresia, l’oportunisme i la demagògia que està fent CiU en el tema de la sequera a Catalunya. Un d’aquestes membres, d’UDC per a ser més exacte, el recordo a la primera assemblea de la PDE al Felip Pedrell. Estava tot just a la filera del darrere meu i uns seients més enllà. Recordo que va intervenir i que va dir que “d’emportar-se” l’aigua, es tindrien que estripar molts carnets. No el recordo haver vits més. Ni a cap manifestació, ni a cap assemblea, ni a cap acte organitzat per la PDE. Van privar més els interessos de partit i personals (el d’obtenir algun càrrec) que els interessos de defensar el territori. Després va ser president de l’associació de botiguers... ara regidor. No dubto que pugui ser “antitransvasista”, però per a demostrar-ho de veritat, cal alguna cosa més que paraules i assistències a les assemblees. CiU està pel transvasament del Roine. Avui mateix, el diari el Punt, porta un ampli reportatge del macrotransvasament. Parla de portar a Barcelona (i la seva àrea d’influència) més de 600 Hm3 d’aigua i un cost de més de 2.500 milions d’euros. Si atenem al que va dir el President Maragall al Parlament, només que un 3 % fos la comissió que s’emportaria la formació nacionalista, el negoci, seria rodó (uns 75 milions o sigui uns 12.500 milion de les antigues pessetes!)
Per a poder assistir als actes de la PDE amb la cara ben alta, s’ha d’estar en contra de qualsevol transvasament. I si no sé hi està, millor quedar-se a casa i no fer la pantomima per a sortir a la foto!

2 comentaris:

i ha dit...

I un nuset al bloc que tal?
I un enllaç al bloc de la PDE tampoc estaria malament no?
Anims!
que l'aturarem, li pesi a qui li pesi.

https://laviaaugusta.blogspot.com ha dit...

Mario, Posar el "nuset" ha estat una mica de deixadesa per la meva part. Ara ja "llueix" com cal i també l'enllaç amb la pàgina de la PDE. NO AL TRANSVASAMENT!!