diumenge, 17 de maig del 2009

EL BARÇA CAMPIÓ DE LLIGA 2008-2009! FELICITATS!!


En l’època d’Helenio Herrera (el popular HH), es deia que el Barça guanyava els seus partits sense baixar de l’autocar. En la primera lliga de Pep Guardiola s’ha guanyat la lliga sense sortir de casa!
Després del 2-6 al camp del Madrid, ja els hi vaig dir als meus íntims que el Barça seria campió encara que no tornés a guanyar cap partit dels que quedaven. El resultat al camp del Madrid el deixaria tant “tocat” que ja els perdria tots. De moment, els resultats m’estan donant la raó. De totes formes, els resultats d’aquí fins al final, ja poc importen, sinó és per allò de voler establir una marca de punts elevada (no sé si de record, però el més alta possible) A gaudir “culers” fins el final de temporada. Cal esperar que a Roma, el proper 27 també sigui una gran nit. Tres títols en un mes seria tota una marca històrica, pràcticament insuperable.
Hi ha qui pregunta: i la temporada que ve, què? Ja ho veurem. Jo al principi de temporada no em podia pensar mai arribar on hem arribat. Era d’aquells que no confiava en Pep, ho confesso. Ara em trauria el barret si en portés.
Felicitats barcelonistes! FELICITATS BARÇA!!