divendres, 8 de maig del 2009

IDEES IMAGINATIVES PER A SUPERAR LA CRISI (IX)

L’altre dia vaig llegir que un pertiguista corria nu pels carrers de Paris buscant un patrocinador. I es que en temps de crisi, les marques comercials s’ho miren a l’hora d’invertir en aquesta mena de publicitat. Les empreses busquen rendibilitat i el patrocini en determinats esports és un bon escaparate. Però és evident que no tots els esports tenen el mateix ressò i, fins i tot, dintre de l’atletisme (en el que una de les seves disciplines és el salt de perxa) , hi ha proves molt més atractives que d’altres. El saltador es diu Romain Mesnil, o sigui, ens quedem tots igual. El millor saltador de perxa de tots els temps, Sergéi Bubka no en tenia cap de problema a l’hora de trobar patrocinadors i d’estar en actiu tampoc en tindria en aquests temps.
Potser la tàctica d’aquest atleta la tindran que posar en pràctica l’equip ciclista de l’Astana on corre l’espanyol Contador i qui va ser set vegades campió del Tour de Fraça Armostrog, ja que, segons s’ha sabut fa dos mesos que els seus membres no cobren. La notícia és tan recent que encara resulta difícil trobar referències de la mateixa a Internet.
Els calendaris on bombers, policies, futbolistes, etc. sortien nus per guanyar diners, sovint amb finalitats solidaries, ja han quedat antiquats. Ara el que es porta és el nu integral en viu i en directe!