dimecres, 4 de novembre del 2015

HISTORIETES DE L’AMPOSTA PROFUNDA XVII (especial)

Aquest matí, en sortir de casa m’he trobat a una veïna que m’ha dit que anava a un funeral.

-Qui s’ha mort?

-La mare de l’exalcalde...

-De Manel Ferré?

-Sí...

-Què estrany... Normalment en casos com aquest m’ho comuniquen per correu electrònic i no n’he rebut cap que m’anunciï el succés...


Casualment havia d’anar al mercat i ja sabeu, si us voleu assabentar de les coses, sobre tot de les xafarderies del poble, és el lloc adequat per a fer-ho.

M’he trobat a un conegut i li he preguntat:

-No has anat al funeral de la mare de Manolito?

-No, no hi he anat... Però saps que va dir que no volia veure a ningú que fos de ‘contrapartit’. Va comunicar que s’havia mort, però que no s’avisés a ningú de cap altre partit... Jo hi volia anar a títol personal... I què passa amb aquells que no hi volien anar per ell, sinó per sa mare?



El què he dit moltes vegades, Manolito és una persona que no sap estar a l’alçada. No ho ha sabut estar mai: ni abans quan era alcalde ni molt menys ara que ho ha deixar de ser... 


Per cert, una anècdota. A Amposta Ràdio Manel Ramon ha matat a Manolito...
Abans de començar la tertúlia de dimecres, els contertulians havien acordat donar el condol a l’exalcalde, però quan ha pres la paraula el director de l’emissora, ha anunciat el traspàs de Manel Ferré..

-De sa mare! (l’han rectificat els altres)

-Ah! Però no ho havia dit així?