dilluns, 17 de setembre del 2007

JUDICI A AZNAR

L’última persona coneguda que s’ha adherit a la plataforma que demana el judici d’Aznar per criminal de guerra ha estat la exdirectora de la Biblioteca Nacional Rosa Regàs.

He de confessar que jo també m’hi vaig adherir i del meu correu va sortir el missatge demanant adhesions. Encara no ho havia fet des de el meu bloc. Avui ho faig. Ho vull fer a títol personal, però també com afiliat a Amnistia Internacional. Penso que una persona com l’expresident del govern espanyol que va involucrar a Espanya en una guerra il·legal no pot sortir impune d’aquest fet. I a sobre, és que em cau fatal!!

Si us voleu adherir a la plataforma, podeu fer-ho a: http://www.juicioaaznar.net/

Aquests estiu Catalunya era la comunitat que anava primer en número d’adhesions. Que no ens prenguin aquest primer lloc del ranking. Ja sabeu com ens “estimava”; paguem-li amb el mateixa estimació!