dimarts, 30 d’octubre del 2007

EL “CONTUBERNIO JUDEO MASÓNICO” DEL PP

A les portes de fer-se pública la sentència sobre els atemptats de Madrid de l’11 de març de 2003, el PP se’n desmarca de l’anomenada teoria de la conspiració. Ángel Acebes que va ser el màxim instigador de la suposada trama maquinada pel PSOE per a derrotar al PP el 14 de març, dia de les eleccions generals a Espanya, ara se’n desdiu. Tal com li he sentit a dir aquest matí a Cales Francino a la SER, potser és creu que son beneïts! Però es clar, els missatges no es donen per a tothom. Quan un determinat partit polític llença una missatge ho fa per a enfortir l’opinió dels seus i guanyar els indecisos.
Aquest és un dels motius pel que jo quasi mai miro debats polítics a la televisió, perquè no cal que ningú em convenci i tampoc ningú em farà renunciar a les meves idees.
El que si faig és escoltar la ràdio més propera i el diari que més coincidències té amb la meva manera de pensar.
És per tot això que, com seguia dient Francino, encara avui 1 de cada 3 votants del PP l’any 2003 encara segueix pensant que va ser la ETA qui va fer esclatar els trens de Madrid.
Embolicar la troca; marejar la perdiu, etc. D’aquestes coses el PP en sap molt. Per això te la FAES que és la fàbrica d’idees dirigida per Aznar per a maquinar aquestes coses. Només em queda per dir que si Aznar és el que dirigeix els destins del PP, el seu dirigents són titelles que ballen al so de la música que els toca l’expresident.

El PP mai no ha paït la seva derrota electoral. Primer va ser el “contuvernio” i ara, de ben segur que se n’inventaran una altra!